What a Day

OK, so I was wrong, I thought all day yesterday was Sunday and mom was coming today.  Turns out today was Sunday and mom comes tomorrow.  It’s all good. So I don’t always know what day of the week it is… is that necessarily a bad thing.   Mom comes to see me on Monday, tomorrow.


Still fighting the battle vs. Pay for Play RPGs.  Yeah, it will probably be a fight I am having until I die.  Someone had a bad idea and a lot of people ran with it.  I just can’t believe that people are paying what some people are asking…  20 bucks a session is obscene, yes they had a full group.  120 bucks a week from that game alone.  Yeah, you can’t make a living as a DM, but you can make some nice pocket change.  Ridiculous.  I will continue to run my game for free so none of my players have to worry about it.  But players be ware, when I am gone, I’m afraid I am one of the last of my breed, prepare to be paying whatever the going rat for roll20 adventures is.


So needless to say, as of right now, I have not found a game to play in.  No big loss.  I haven’t had one for a long time.  And the last one got cut short cuz of cancer.  Boo.  Oh well, I probably won’t find a game sitting on butt.  Gonna have to hit up Mayhem on a Wednesday evening and see what I can find.  I am amazing in 3D.  People either love me instantly or hate me totally.  It’s a gift, tells me who I don’t have to deal with quickly.  Anyhow, Wednesday’s are D&D day at Mayhem Comics and Games.  So I figure not this Wednesday, but perhaps the next Wednesday I will drive down and see what there is to be seen.  Maybe get into one of the games there.  That would be fun I think.


I didn’t sleep well last night.  I had been doing so much better with everything.  Lasts night was just bad.  I kept waking up.  Finally getting out of bed around 9am (which for me in ridiculous).  Tried to catch a nap or two today, not sure if I slept of just drooled.  Way tired now.


Teresa gave me back control sorta of my medicine, but not my night pills (cuz they are confusing).  Anyhow, I have now messed up twice, I don’t want to be a responsible person as far as taking my meds myself, I liked it so much better when she just handed me my pills.  I get confused real easy with these meds.  Oh well, should sleep better tonight.


The following is very personal:  Part of me is ready to be dead.  This not knowing and screwing up is not me.  I just want to die and get it over with.   Please don’t share this with Teresa or my Mom.  They wouldn’t be able to understand.


OK, enough of that.  Tonight was a bummer cuz I had to officially say Can’t Go to Thanksgivingfest.  Might very well be the last one I could attend and I had to say No, I will be receiving chemo then.  I want to say Forget the Chemo.  The good news is that quite a few of the Gang have committed to AINT DEAD YET.  So I will see them one last time.


Haven’t done crap to get AINT DEAD YET going except the deposit on the American Legion Hall.  Well, I did email AL @ BIG AL’S CATERING but he never got back to me.  I will email him again tomorrow.  I really need to get the discounted hotel rooms. SLACKER ME.  Need to talk to Drew about what I need to set up a PA, I know nothing.  Gonna rent a couple speakers from Rent a Center instead of a DJ.  Cutting costs.


Author: Jeff Campbell

I am 49 year old guy, who beat blood cancer but is getting his butt kicked by bone marrow cancer. At this point it appears I am dying. Married and in love with the most wonderful woman in the world (27 years). She has stood by me thru a lot of crap and I love her so.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s